Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 18 Том 1/2019

Титул

Зміст

 

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

 

Афанасьєва Е.Ю.
ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ АНСАМБЛЕВОГО ВИКОНАННЯ МУЗИКИ БАРОКО ДЛЯ ФЛЕЙТИ І ФОРТЕПІАНО

Белая Т.А., Ляшенко Е.В., Охрименко О.В.
ФОРМИРОВАНИЕ УСТОЙЧИВОЙ МОТИВАЦИИ К ИЗУЧЕНИЮ ХИМИИ КАК СРЕДСТВА УГЛУБЛЕНИЯ ЗНАНИЙ

Воровка М.І., Бунчук О.В.
ФАКТОРИ СТАНОВЛЕННЯ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ РОЗВИТКУ ҐЕНДЕРНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ

Дяков І.В.
ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ СПАДЩИНИ ТА ДІЯЛЬНОСТІ СОФІЇ РУСОВОЇ

Кравченко І.М.
ПРОБЛЕМИ ДИДАКТИКИ ВИЩОЇ ШКОЛИ В НАУКОВОМУ ДОРОБКУ А.Д. БОНДАРЯ

Лялюк Г.М.
ОСОБИСТІСНА ПАРАДИГМА ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ-СИРІТ У КОНТЕКСТІ СОЦІАЛЬНИХ ЗМІН

Сем’янів А.Є.
РОЛЬ ПІДРУЧНИКА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ФОРМУВАННІ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ

Терлецька Л.М.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ УЧНІВ У СЕРЕДНІХ І ВИЩИХ ПЕДАГОГІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ: МИНУЛЕ ТА СЬОГОДЕННЯ

Турчик І.Х.
СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ДИТЯЧОГО СПОРТУ Й ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ В ПІСЛЯВОЄННИЙ ПЕРІОД У США (1945–1980 РР.)

Цюприк А.Я.
ЗАКОНОМІРНОСТІ РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ НАПРИКІНЦІ ХХ – НА ПОЧАТКУ ХХІ СТ.

Шахрай О.М., Поліщук О.В.
ВИМІРИ ДУХОВНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ЗА В.О. СУХОМЛИНСЬКИМ

Шеретюк Р.М., Стоколос Н.Г.
ПЕДАГОГІЧНА СИСТЕМА ЙОСИФА ДЕ КАЛАСАНСА (1557–1648 РОКИ) У КОНТЕКСТІ КУЛЬТУРНИХ ПРАКТИК НОВОГО ЧАСУ

 

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

 

Авдєєва О.Ю.
ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ГНОСТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ХІМІЇ

Балашов Д.І.
СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Білостоцька О.В.
КОМПОНЕНТИ ТА КРИТЕРІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Брилін Б.А., Бриліна В.Л., Гаврилюк О.А.
ЕСТЕТИЧНА КУЛЬТУРА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА ТА ПРОБЛЕМА ЇЇ РОЗВИТКУ

Бугаєвська Ю.В.
ПЕДАГОГІЧНА ПІДТРИМКА У РАЗІ ФОРМУВАННЯ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Бурмакіна Н.С.
ОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ АНГЛОМОВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ВЕТЕРИНАРНОЇ МЕДИЦИНИ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Бурчак С.О.
КРЕАТИВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В ЗАГАЛЬНІЙ ТЕОРІЇ ТВОРЧОСТІ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Варава І.М., Гаврилова О.В.
НАВЧАННЯ АНАЛІТИЧНОГО ЧИТАННЯ НА ОСНОВІ ТВОРІВ А. КОНАН-ДОЙЛЯ «СОБАКА БАСКЕРВІЛІВ» І «ЗАГУБЛЕНИЙ СВІТ»

Voіtovska O.M.
THE MODEL OF PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF PHYSICAL TRAINING TEACHERS IN THE CONDITIONS OF POSTGRADUATE PEDAGOGICAL EDUCATION

Волошин В.Д.
ДО ПРОБЛЕМИ УДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ ДИСЦИПЛІН БЛОКУ ВОГНЕВОЇ ПІДГОТОВКИ ТА ПІДГОТОВКИ З ОСОБИСТОЇ БЕЗПЕКИ МАЙБУТНІМ ОФІЦЕРАМ-ПРИКОРДОННИКАМ

Герман Н.В., Савчук Л.К.
ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ЕКОЛОГІЧНОГО ТУРИЗМУ ПОЛІССЯ РІВНЕНЩИНИ

Гнидюк О.Я.
СУТНІСТЬ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ АД’ЮНКТІВ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

Горохівська Т.М.
ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ І ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ВИЩОЇ ШКОЛИ: ПРОБЛЕМА СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ

Гуменна Н.В.
МІЖДИСЦИПЛІНАРНА ІНТЕГРАЦІЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МЕДИЧНОЇ ГАЛУЗІ

Гусак В.М.
ТЬЮТОРСТВО ЯК ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ

Даниленко О.Б.
РЕЗУЛЬТАТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СУДНОВОДІЇВ

Денькович Н.А.
ПРОФЕСІЙНІ ПРОБИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА МОДЕЛЬ АКТИВІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ХУДОЖНЬОГО ПРОФІЛЮ В ІНКЛЮЗИВНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Дияк В.В.
СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ І СЛУХАЧІВ У ПРОЦЕСІ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ В НАЦІОНАЛЬНІЙ АКАДЕМІЇ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ

Дудник О.М.
СТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ СИСТЕМИ ПЕДАГОГІЧНИХ ЗАДАЧ КОНТЕКСТНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ

Дяченко А.В.
МОДЕЛЮВАННЯ СИСТЕМИ УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ДИЗАЙНУ У ЗАКЛАДАХ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Євдоченко О.С.
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ХІМІЧНОЇ ГАЛУЗІ

Zhumbei M.M.
FORMATION OF COMMUNICATION SKILLS IN THE PROCESS OF LEARNING A FOREIGN LANGUAGE BY THE FUTURE EXPERTS OF HOSPITALITY INDUSTRY

Заєць Н.Ю.
РОЛЬ SOFTSKILLS У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ МОБІЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ

Закусилова Т.О.
ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ФОРМУВАННІ КЛІНІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ

Заліпська І.Я., Мельник Т.П.
ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «СУЧАСНІ МЕДИЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ. УРОК 1» ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «УКРАЇНСЬКА МОВА ЯК ІНОЗЕМНА» ДЛЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Замелюк М.І., Оксенчук Т.В.
ОПТИМІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАОЧНОЇ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ

Зданевич Л.В., Попович О.М.
РОЗВИТОК ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Капінус О.С.
КОНТЕКСТНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СУБ’ЄКТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗБРОЙНИХ СИЛ УКРАЇНИ

Козловська І.М., Якимович Т.Д., Зінчук І.В.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СПІВПРАЦІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ: ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД

Колеснікова І.В.
МЕДІАТВОРЧІСТЬ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МЕДІАКУЛЬТУРИ ПЕДАГОГІВ У ЗАКЛАДАХ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ

Конаржевська В.І.
МЕТОДИ АНАЛІЗУ НАВЧАЛЬНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ГНОСТИЧНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ

НОВИЙ ВИД НАУКОВИХ ПОСЛУГ