Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 81 Том 2

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Мішеніна Т.М., Коваленко О.О., Устінова В.О.
ВИРОБЛЕННЯ ЛЕКСИКОГРАФІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ У РОБОТІ ЗІ СЛОВНИКОВИМ ЗАПАСОМ ВИУЧУВАНИХ МОВ

Мороз Н.В.
РОЛЬ РОБОТОТЕХНІКИ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: ПОЧАТКОВІ КРОКИ З КОНСТРУКТОРОМ LEGO MINDSTORMS

Ozminska I.D.
USING DESIGN THINKING IN ESP TEACHING AND LEARNING

Рій М.М., Горун Г.Р.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ

Саєвич О.В., Коптєва С.Д.
ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ТА ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ХІМІЇ

Сокальський В.В., Алєксєєв О.О.
АНАЛІЗ УМОВ ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ В УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Tokman V.V.
MOTIVATION AS A TOOL FOR EFFECTIVE FOREIGN LANGUAGE LEARNING BY UNIVERSITY STUDENTS

Хомовський О.І.
ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ В УМОВАХ НОВИХ ВИКЛИКІВ: АДАПТАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

РОЗДІЛ 2. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА

Луканьова Л.О.
ЗАГАЛЬНИЙ НЕДОРОЗВИТОК МОВЛЕННЯ В СТРУКТУРІ ДИЗОНТОГЕНЕЗУ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ

Мостовий Л.П.
МОДЕЛЮВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУРДОПЕДАГОГА: ТЕОРЕТИЧНИЙ ПІДХІД ТА РЕЗУЛЬТАТИ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

Проскурняк О.І.
ДО ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІАГНОСТИКИ КОМУНІКАТИВНО-МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ

Форостян О.І., Маматова З.Р.
РОЛЬ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 016 «СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА»

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Лазарєва Т.А., Лазарєв М.І., Цихановська І.В.
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ХАРЧОВОЇ ГАЛУЗІ ДО БІЗНЕС-ПЛАНУВАННЯ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

Листопад Д.С.
АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО КОМУНІКАТИВНОГО МОДУСУ МАГІСТРІВ-СТОМАТОЛОГІВ ПРОТЯГОМ ВИВЧЕННЯ КЛІНІЧНИХ ТА ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Мартинюк Т.В., Стрілець О.В., Генесіран М.В.
МИСТЕЦТВО РИСУНКУ: ВИТОКИ ТА ЕТАПИ СТАНОВЛЕННЯ

Марчук А.А.
РОЛЬ ПСИХОЛОГІЧНОГО СЕРЕДОВИЩА У ФОРМУВАННІ ПРОДУКТИВНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Мірошніченко В.І., Желавський О.Б., Маланчій М.О.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИН ДО ДІЯЛЬНОСТІ З ПИТАНЬ СТРАТЕГІЧНИХ КОМУНІКАЦІЙ

Mudryk О.V., Pavlova О.О.
USING SITUATIONAL TASKS IN TEACHING MILITARY ENGLISH

Начинова О.В.
ХАРАКТЕРИСТИКА ОСОБИСТІСНОЇ ДОПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ РІЗНИХ ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Осядла Т.В.
КРИТЕРІЇ ТА НОРМИ ОЦІНЮВАННЯ ПЕРСЬКОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ДІАЛОГІЧНОМУ МОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОЇ БЕЗПЕКИ

Панюк Т.П.
ОПТИМІЗАЦІЯ ТРЕНЕРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КОНТЕКСТІ ЛОГІСТИЧНОГО ПІДХОДУ У СФЕРІ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ

Popova L.M., Loboda O.V.
FORMATION OF FOREIGN LANGUAGE COMPETENCE OF A FUTURE SPECIALIST USING MODERN DIGITAL TECHNOLOGIES

Починкова М.М., Красільніков М.І.
ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ У СУЧАСНИХ НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ

Починкова М.М.
ОСВІТА ЯК БАЗОВИЙ ФАКТОР ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ГРОМАДЯН

Тимофєєва О.Я.
СТРАТЕГІЧНА КОМПЕТЕНЦІЯ В ПРОФЕСІЙНІЙ АНГЛОМОВНІЙ КОМУНІКАЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МОРСЬКОЇ ГАЛУЗІ

Хацаюк О.В., Куріс Ю.В., Титович А.О., Щерблюк В.А., Волянський В.Г.
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ ДО ФІЗИЧНОГО ЗАХИСТУ ВІД «ДРОНІВ» В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ УМОВАХ СЛУЖБОВО-БОЙОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Юхименко-Назарук І.А.
ФОРМУВАННЯ ЛОГІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ТУРИЗМУ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ

Станєва С.В.
ПЕДАГОГІЧНІ МОДЕЛІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ З ООП

РОЗДІЛ 5. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Бадер С.О., Гречишкіна І.А., Варяниця Л.О.
АНАЛІЗ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОЇ БАЗИ УКРАЇНИ ЩОДО СПЕЦИФІКИ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ

Ємчик О.Г.
ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦЯ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ

Білокопитов В.І.
НАВЧАННЯ ВПРОДОВЖ ЖИТТЯ: РОЗВИТОК, ПРИЧИНИ, ПЕРЕВАГИ, НЕДОЛІКИ

РОЗДІЛ 7. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Бондар Г.О.
ІНСТРУМЕНТИ ВІРТУАЛЬНОЇ ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЇ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ, ЯКІ ВИВЧАЮТЬ ІНОЗЕМНІ МОВИ

Глущук С.В., Маланюк М.І.
ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ДИСЦИПЛІН МОВОЗНАВЧОГО ЦИКЛУ ТА НАУКОВОГО ГУРТКА В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Коваленко В.В.
РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ GOOGLE CLOUD ДЛЯ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНИХ КАДРІВ

Кузьмін Д.В., Леміш Н.О.
СОЦІАЛЬНІ ТА ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ МІЖКУЛЬТУРНОГО СПРИЙНЯТТЯ ТА ВЗАЄМОРОЗУМІННЯ ПІД ЧАС ОРГАНІЗАЦІЇ АДАПТИВНОГО НАВЧАННЯ

Kurinnyi O.V.
ADVANCED METHODOLOGIES AND INNOVATIONS IN FOREIGN LANGUAGE ACQUISITION IN A HIGHER EDUCATION CONTEXT

Сабодашко І.В., Горохівська Т.М.
ТЕХНОЛОГІЇ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ: ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ