РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Гавринець А.М.
ТЕОРЕТИКО-ОРГАНІЗАЦІЙНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ПРАВОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ У ШКІЛЬНІЙ СИСТЕМІ ЧЕХІЇ
Зайченко Н.І.
ІСПАНСЬКИЙ ЛЕКЦІЙНИЙ ДИСКУРС ПРО СОЦІАЛЬНУ ПЕДАГОГІКУ НА МЕЖІ ХІХ–ХХ СТОЛІТЬ
Коновалов Д.О., Шостак Р.Г., Бондар Д.О.
ГІМНАСТИКА В СИСТЕМІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ. МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ГІМНАСТИКИ. КЛАСИФІКАЦІЯ ВИДІВ ГІМНАСТИКИ
Кушнір А.О.
ІСТОРИКО-ГЕНЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ІДЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ КРАЄЗНАВСТВА У ФОРМУВАННІ ПАТРІОТИЧНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Ліба О.М., Яцканич В.В.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Аксьонова О.П., Деменчук Ю.І., Донченко І.С., Мельниченко О.О., Павлов В.В.
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Вовк С.О.
НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ В УМОВАХ ЦИФРОВІЗАЦІЇ: ПОТЕНЦІАЛ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ
Звєкова В.К., Качуровська О.Б.
ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Ivasiuk O.V., Doronkina N.Ye., Sytailo N.M.
MODERN PEDAGOGICAL TECHNOLOGIES FROM THE PROSPECTIVE OF A PERSON-ORIENTED APPROACH
Коваленко К.М., Правова Н.В.
ВИКОРИСТАННЯ STEM-ОСВІТИ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Morentsova A.V., Kravchenko T.V.
ENHANCING MOTIVATION FOR READING IN ENGLISH AMONG STUDENTS OF TECHNICAL HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
Оржицький Р.Л.
ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS У ШКОЛЯРОК ШВЕЙЦАРІЇ ЗАСОБАМИ БОКСУ
РОЗДІЛ3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Baibakova I.M., Hasko O.L.
PROFESSIONAL SELF-DEVELOPMENT IN THE CONTEXT OF CONTINUOUS LEARNING
Бедевельська М.В., Фельцан І.М., Білак М.
ПІДГОТОВКА ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ ДО ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАЦІЇ: АСПЕКТИ УСНОГО І ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ
Варяниця Л.О., Єпіхіна М.А.
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ В МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Гуманкова O.C.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ОСНОВ АНГЛОМОВНОЇ ЛІНГВОСОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ДІТЕЙ ДОШІКІЛЬНОГО ВІКУ
Денисенко Н.Г., Марчук С.С., Борбич Н.В., Пуш О.А., Смолюк А.І.
ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОРІЄНТИРИ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Денисенко Н.Г., Стрельбіцька О.О., Горбач Н.В., Подолюк С.М., Мартинюк М.І.
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ СПОРТИВНОГО КОМЕНТУВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
Драгунова В.В.
АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОЇ ПЕРЕВІРКИ СИСТЕМИ ПРОЄКТУВАННЯ ДОРАДНИЦТВА В ПЕДАГОГІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
Дун Пей
ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ З ПРАВА В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ВИКЛИКІВ
Каплієнко А.І., Каплієнко М.В.
ПРОФЕСІЙНО-ЦІННІСНІ ОРІЄНТАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Капустіна О.І.
РОЗВИТОК ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАГІСТРІВ-ОЛІГОФРЕНОПЕДАГОГІВ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ: КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ
Крюкова Ю.Д.
ТРИВИМІРНА МОДЕЛЬ ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ (ІКК) У СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ АБО ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА В СЬОГОЧАСНИХ УМОВАХ
Кузик І.Б.
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХІВЦЯ
Маліновська К.В.
ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ТЕХНІКІВ З ТРАНСПОРТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА УПРАВЛІННЯ ПЕРЕВЕЗЕННЯМИ НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ В ЗАКЛАДАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Nosachenko V.М.
PREPARING FUTURE GEOGRAPHY TEACHERS FOR CONTINUOUS PROFESSIONAL DEVELOPMENT: CHALLENGES AND PROSPECTS
РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Вегера А.І.
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД СОЦІАЛЬНОГО СУПРОВОДУ КЛІЄНТІВ У СФЕРІ ТУРИЗМУ
РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
Батечко Д.П., Пісарькова О.Р.
МІЖДИСЦИПЛІНАРНИЙ ПІДХІД ДО РОЗВИТКУ РУХОВИХ НАВИЧОК У СТУДЕНТІВ: ПОЄДНАННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ГІМНАСТИКИ ТА ФУТБОЛЬНИХ ТЕХНІК У ПРОГРАМІ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ
Бровко К.А.
КОМПОНЕНТНА СТРУКТУРА ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Русін Ю.Ю.
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ЗДАТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ДОЛАТИ КОНФЛІКТИ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ
Семенюк С.В.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА УНІВЕРСИТЕТІВ КАНАДИ
РОЗДІЛ 6. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Білан В.А.
СОЦІАЛІЗАЦІЯ ДИТИНИ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Городиська В.В.
НАЦІОНАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ТА ВИХОВНІ ІДЕЇ С. РУСОВОЇ
Маркотенко Т.С.
ОСВІТНІЙ І СІМЕЙНИЙ КОНТЕКСТ ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЯ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
РОЗДІЛ 7. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Курило В.С., Караман О.Л., Степаненко В.І.
ПОБУДОВА КЛАСТЕРІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В ОСВІТІ