Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 85 Том 1

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Завгородній М.В.
ВИЩА ТЕХНІЧНА ОСВІТА УКРАЇНИ ТА ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ

Зайченко Н.І.
ІСПАНСЬКИЙ ЛЕКЦІЙНИЙ ДИСКУРС ПРО СОЦІАЛЬНУ ПЕДАГОГІКУ У 1920-Х РОКАХ

Кияновський А.О.
ПЕДАГОГІКА ЩАСТЯ В АВТОРСЬКІЙ ШКОЛІ ГУМАНІТАРНОЇ ПРАЦІ

Кунцевич Я.М.
ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ ОГЛЯД ДОСЛІДЖЕННЯ НЕФОРМАЛЬНОЇ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ В УКРАЇНІ: КЛЮЧОВІ ЕТАПИ ТА КОНЦЕПЦІЇ

Ляленко В.В.
ЕВОЛЮЦІЯ КОНЦЕПЦІЙ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ОСОБИСТОСТІ В ПЕДАГОГІЦІ УКРАЇНИ: ВІД ВИТОКІВ ДО СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

Розлуцька Г.М.
ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ПОЗААУДИТОРНОЇ РОБОТИ

Степанова Т.М., Кузьменко Ю.В.
МІГРАЦІЯ СТУДЕНТІВ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Terletska L.M.
IMPLEMENTATION OF TEACHING FOREIGN LANGUAGE

Фучила О.М.
ОСОБЛИВОСТІ СТВОРЕННЯ ВІЛЬНОГО ДОСТУПУ ДО НАВЧАННЯ ВІЗУАЛЬНОЇ ГРАМОТНОСТІ В УНІВЕРСИТЕТАХ ЄВРОПИ

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Барладин В.І.
МЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЦИФРОВІЗАЦІЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Білоус О.С., Щербина С.М.
ТЬЮТОРСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ПОКАЗНИК ПРОЯВУ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛЯ У ПОДОЛАННІ ОСВІТНІХ ВТРАТ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

Дика Н.М., Глазова О.П.
НЕОЛОГІЗМИ СЬОГОДЕННЯ ЯК ДИДАКТИЧНИЙ МАТЕРІАЛ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Ілин М.М., Ліщинський І.М.
НАУКОВО-МЕТОДОЛОГІЧНА СПАДЩИНА ІВАНА КЛИМИШИНА ЯК ОСНОВА ІННОВАЦІЙНОГО ПІДХОДУ ДО ВИКЛАДАННЯ АСТРОНОМІЇ ТА ФІЗИКИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ

Калюжка Н.С.
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ РОЗВ’ЯЗАННЮ МАТЕМАТИЧНИХ ЗАДАЧ: ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ТА ПРАКТИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Конотоп О.С.
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: РОЗРОБКА ІНСТРУМЕНТАРІЮ

Kacsó Patrik, Huszti Ilona
THE RELATIONSHIP BETWEEN ENGLISH LESSON PLANNING AND THE USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE (AI)

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Алексєєнко О.П.
ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНА ІНОЗЕМНА МОВА ЯК ЗАСІБ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ КОМАНДНОЇ КОМУНІКАЦІЇ В КІБЕРСПОРТІ

Baibakova I.M., Hasko O.L.
THE WONDER OF THE AGE: INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN THE ENGLISH CLASSROOM

Вінарчук Н.М., Шоловій М.-Т.І., Денисяк Ю.В.
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Головков О.М., Карпенко О.М., Корольов А.В., Олексієнко С.В.
КРИТЕРІЇ, РІВНІ, ПОКАЗНИКИ СФОРМОВАНОСТІ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДО ФІЗИЧНОГО ЗАХИСТУ ВІД «ДРОНІВ»

Дудікова Л.В., Кондратюк А.Л.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У МЕДИЧНИХ ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Dumanska V.V.
METHODS OF TEACHING COMPLEX SECTIONS OF DESCRIPTIVE GEOMETRY TO STUDENTS OF ARCHITECTURAL SPECIALTIES

Yevtushenko N.V.
COMPETENCY MODEL OF PROFESSIONAL TRAINING OF TEACHERS OF MATHEMATICS SUBJECTS IN THE POSTGRADUATE PEDAGOGICAL EDUCATION SYSTEM OF UKRAINE

Єгорова І.В., Салига Н.М., Паска Т.В.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНОЗНАВЧИХ ПОНЯТЬ У СИСТЕМІ ВИЩОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА

Загорулько С.В.
ДО ПИТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ СТРАТЕГІЙ У ФОРМУВАННІ АНГЛОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ

Задорожна Т.П., Бєлоусова С.М.
СУЧАСНІ МОБІЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЕЛЕМЕНТ СИСТЕМНОГО ПІДХОДУ ДО МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ТЕХНІЧНИХ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Колесник В.В.
НАУКОВІ ПІДХОДИ ДО ПОБУДОВИ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ АГРАРНОЇ ГАЛУЗІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Корибут Д.В.
СТРУКТУРА ПРОГНОСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ БАНКІВСЬКОЇ СПРАВИ

Кримчак Л.Ю.
ІНТЕГРАЦІЯ ДИСЦИПЛІНИ «СОЦІАЛЬНИЙ АУДИТ ТА ІНСПЕКТУВАННЯ» У ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ІЗ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ

Левко М.І., Торська М.О.
ЗВОРОТНИЙ ВПЛИВ ТЕСТУВАННЯ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ STANAG 6001 НА ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС КУРСІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗБРОЙНИХ СИЛАХ УКРАЇНИ

Литовченко І.М., Мелешко І.В.
ПОЗИТИВНА КОМУНІКАТИВНА УСТАНОВКА ФАХІВЦЯ ЯК КОМПОНЕНТ ЙОГО ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ: ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОГЛЯД

Матвієнко В.О.
ПЕДАГОГІЧНЕ ПАРТНЕРСТВО ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Матвієнко О.В., Химич М.А.
РОЛЬ ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ ТА ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОГО «Я» МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА

РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Крупник З.І.
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Ткачук А.О.
ВПЛИВ СТРЕСУ НА ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ. ПОДОЛАННЯ ТА ПРОФІЛАКТИКА СТРЕСОВИХ РОЗЛАДІВ

РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ

Дашковська О.В., Коломоєць Г.А., Малечко Т.А., Погребняк В.П.
ОПТИМІЗАЦІЯ МЕРЕЖІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І ФОРМУВАННЯ КОНТИНГЕНТІВ В УМОВАХ ВІЙНИ

Скірко Р.Л.
НЕФОРМАЛЬНА ОСВІТА СУЧАСНОЇ МОЛОДІ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ ЯК СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Тамбовська К.В.
УПРАВЛІНСЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ТРАНСФОРМАЦІЙНИХ ЗМІН

РОЗДІЛ 6. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Бадер С.О.
МЕНЕДЖМЕНТ ЯКОСТІ В ОРГАНІЗАЦІЇ АНГЛОМОВНОГО СЕРЕДОВИЩА В ЗАКЛАДІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Іванова Н.В.
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА БАКАЛАВРІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ СВІТОГЛЯДНОЇ ПАРАДИГМИ

Івах С.М.
ОСНОВНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМ ПРОЦЕСОМ СУЧАСНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Маркотенко Т.С., Масловська І.С.
ДВОМОВНІСТЬ НАВЧАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ: ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ

Паска Т.В.
СУЧАСНІ ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Фунтікова О.О.
ІННОВАЦІЙНІ ДОШКІЛЬНІ ТЕХНОЛОГІЇ І ПЕРЦЕПЦІЯ ДИТИНИ