РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Ткачова Н.О., Бєляєв С.Б., Ткачов А.С.
ФАНДРАЙЗИНГ ТА УПРАВЛІННЯ ПРОЄКТАМИ В ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Bohdanova M.I.
CHALLENGES IN ESP LEARNING FOR NON-LANGUAGE MAJORS: STUDENT PERSPECTIVES AND PEDAGOGICAL SOLUTIONS
Борщенко В.В.
ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ БІОЛОГІЇ ТА ГЕОГРАФІЇ
Галиченко Л.Б.
ЦИФРОВІ ОСВІТНІ РЕСУРСИ У ФОРМУВАННІ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ
Куліков С.О.
СУТНІСТЬ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПИСЬМІ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ АКАДЕМІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ
Кульбач Л.М.
ВИКОРИСТАННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ДИДАКТИЧНИХ МАТЕРІАЛІВ У РОБОТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Пелешко А.А., Туровці-Шютев Й.М., Шпеник О.О., Шафраньош М.І.
ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ СУЧАСНОГО ФІЗИЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ
Попков Б.І.
ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ КУРСАНТІВ ДИСЦИПЛІНІ «ВІЙСЬКОВА ТОПОГРАФІЯ» У ВИЩОМУ ВІЙСЬКОВОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ
Прокоп І.С., Нікула Н.В.
ДИДАКТИЧНА СИСТЕМА РОЗВИТКУ ПЕРЦЕПТИВНИХ УМІНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ
Салтикова А.І., Салтиков Д.І., Завражна О.М., Голубков В.М.
ШЛЯХИ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ З ФІЗИКИ
Чуб К.Ф.
ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИЧНОЇ ТА ІНФОРМАТИЧНОЇ ОСВІТНІХ ГАЛУЗЕЙ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Лопатинська Н.А., Хомик Т.В., Логвиненко С.О., Овчаренко М.С.
НЕЙРОЗОШИТ «МАНДРУЙМО УКРАЇНОЮ» ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ГРАФОМОТОРНИХ УМІНЬ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЇ «НЕЙРОПРОПИСИ»
Проскурняк О.І.
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЗАНЯТЬ З СОЦІАЛЬНО-ПОБУТОВОГО ОРІЄНТУВАННЯ У ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ У ПРИФРОНТОВИХ РЕГІОНАХ УКРАЇНИ
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Алексахіна Т.О.
СТРУКТУРА ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
Бараняк А.П., Матвійчук В.В.
ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ
Безгинський Ю.С.
ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Білик О.М., Мисечко О.В., Остапович В.П., Багрій Г.А., Мащенко О.М.
РОЗРОБКА ПРАКТИЧНИХ МОДЕЛЕЙ ТА НАУКОВОГО ІНСТРУМЕНТАРІЮ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВВНЗ ЯК ЕЛЕМЕНТА ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ
Величко О.О., Хоменко А.І., Крикун В.Д.
ТЕХНОЛОГІЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ АНГЛОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВІЙСЬКОВО-СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Гончаренко Л.Л.
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДІВ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ПРАВА В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ КРАЇН ЄС
Горопаха Н.М., Іванова Н.В.
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА У СИСТЕМІ ПРАКТИКООРІЄНТОВАНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Гула Л.В., Короленко В.Л.
ЕМОЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВИКЛАДАЧА ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Гуренко О.І., Синиця А.О., Петрик К.Ю., Школа І.В.
ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОБОТИ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ В ПЕРІОД ВІЙНИ ТА ПІСЛЯВОЄННОГО ВІДНОВЛЕННЯ
Данченко І.О.
ФОРМУВАННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ
Дияк В.В., Хотінь Є.Г.
ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ З РУКОПАШНОГО БОЮ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ КОМПЛЕКСУ СПЕЦІАЛЬНИХ ФІЗИЧНИХ ВПРАВ
Дмитрук В.А., Сидорчук О.В., Пиняга К.Р.
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ КРИПТОГРАФІЇ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ
Дніпровська Т.В., Гайкова А.Р.
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ НА ОСНОВІ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ: СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА, РЕАЛІЗАЦІЯ
Дужа-Задорожна М.П., Балашова Т.В.
СПЕЦИФІКА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ ПРИКЛАДНОЇ ЛІНГВІСТИКИ В СИСТЕМІ ВИЩОЇ ОСВІТИ НІМЕЧЧИНИ
Ivanchenko Ye.A., Horlichenko A.M.
INTEGRATION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE TECHNOLOGIES INTO THE PROCESS OF FOREIGN LANGUAGE LEARNING IN HIGHER MILITARY EDUCATIONAL INSTITUTIONS: AN ANALYTICAL OVERVIEW
Іжко Є.С.
МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ФІЛОЛОГІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ АВТОНОМНОГО НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Іскерський І.С.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ЧАСІ ФАХІВЦІВ СОЦІОНОМІЧНОЇ ГАЛУЗІ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Ком’яга А.В., Носкова Т.І., Мох Т.П.
СЛУЖБОВО-БОЙОВА ПІДГОТОВКА ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ
Лукаш Ю.М., Гришина О.С.
МОВНА ТА КОМУНІКАТИВНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ЯК СКЛАДОВА ЇХНЬОГО ПРОФЕСІЙНОГО БРЕНДУ
Луцький О.Л., Токовенко О.Л.
СВІТОВИЙ ДОСВІД ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАСОБАМИ СПЕЦІАЛЬНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ
Лучкевич М.М.
ПРОЦЕСУАЛЬНО-ТЕХНОЛОГІЧНИЙ БЛОК ПЕДАГОГІЧНОЇ РАМКИ DEVOPS ЯК ЧИННИК ІННОВАЦІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ІТ-ФАХІВЦІВ
Маковєй О.М.
ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК В ОСВІТІ ЯК ІНСТРУМЕНТ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТНОСТІ ЗДОБУВАЧА ОСВІТИ
Малик Т.В., Грицик Г.О., Мацькович М.Р., Малик Л.Б.
МІЖКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ТЕХНІЧНОГО СПРЯМУВАННЯ
Пристінський Р.В.
ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ ДИСЦИПЛІНІ «РОЗВІДКА ТА НАЦІОНАЛЬНИЙ СПРОТИВ»
Рало Г.О.
ФОРМУВАННЯ УМІНЬ ЕФЕКТИВНОГО ПІДБОРУ АПЛІКАТУРИ У ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ МИСТЕЦЬКОЇ ТА МИСТЕЦЬКО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС НАВЧАННЯ ГРИ НА УДАРНИХ ІНСТРУМЕНТАХ: НАУКОВИЙ ДИСКУРС
Хміль І.Ю., Сергієнко Т.В.
ВИКОРИСТАННЯ КЕЙС-МЕТОДУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК КЛІНІЧНОГО АНАЛІЗУ ТА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕНЬ У СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
Цись Я.В.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ДО ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ
Чиж О.В.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ: АКТУАЛЬНІСТЬ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ НАВЧАЛЬНО-ТРЕНУВАЛЬНИХ КОМПЛЕКСІВ, СИМУЛЯЦІЙ ТА ТРЕНАЖЕРІВ
Шевченко Ю.В., Сікалюк А І., Биконя О.П.
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНОЇ АНГЛОМОВНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ
РОЗДІЛ 5. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Василенко Л.А., Данильченко О.А., Мяло В.М.
СУТНІСТЬ ТА РОЛЬ КУЛЬТУРОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Рубан Л.М., Семініхина Н.М., Свиридюк Т.В.
КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ: ІСТОРІЯ І СУЧАСНІ ПРАКТИКИ
Тарнавський Д.І.
АНАЛІЗ НАУКОВИХ, НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХ І ПРАКТИЧНИХ АСПЕКТІВ СОЦІАЛЬНО-ІНФОРМАЦІЙНОЇ ПІДТРИМКИ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ ТА ЧЛЕНІВ ЇХНІХ СІМЕЙ У ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРІВ ВЕТЕРАНСЬКОГО РОЗВИТКУ
РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
Маценко Л.М.
ВПЛИВ ОБРАЗУ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА ЯК ФАКТОРА ЗГУРТУВАННЯ УКРАЇНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА В УМОВАХ РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКОЇ ВІЙНИ
РОЗДІЛ 7. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Тесленко С.О.
ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМУВАННІ ІГРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ
РОЗДІЛ 8. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Яцюк С.М.
ПЕРСПЕКТИВИ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ ЧЕРЕЗ ДИСТАНЦІЙНЕ ТА ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ
РОЗДІЛ 9. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Грушко Р.С.
КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ
Ду Фенін
ВИКОРИСТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ КНР
Євдокимова А.В.
ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЧИННИК ТРАНСФОРМАЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ВЗАЄМОДІЇ «ВИКЛАДАЧ–СТУДЕНТ»
Іванчук В.В.
ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В СУЧАСНІЙ ВИЩІЙ ШКОЛІ
Кондратова Л.Г.
ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ ПРАЦІВНИКІВ ЩОДО ВИКОРИСТАННЯ ВЕБОРІЄНТОВАНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ
Кротких В.Д.
АНАЛІЗ ФРЕЙМВОРКІВ ПРОФЕСІЙНИХ ЦИФРОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЯК ОСНОВИ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО ПРОЄКТУВАННЯ ЦИФРОВИХ КУРСІВ
Lappo V.V.
ENHANCING UNIVERSITY STUDENTS’ COGNITIVE ORIENTATION IN THE CONTEXT OF DIGITALIZATION
Носаченко Д.М.
СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ БАКАЛАВРІВ З ЕКОНОМІКИ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ





