РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Batyuk L.V.
СТРАТЕГІЯ ОСВІТИ «G.I. BILL OF RIGHTS» (1944–2025 РР.): ДОСВІД США ДЛЯ УКРАЇНСЬКОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
Лю Шаньнань
ІНТЕРНАЦІОНАЛІЗАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Адаменко О.О., Веселова І.М.
РОЗВИТОК ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ 7-Х КЛАСІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ВАРІАТИВНОГО МОДУЛЮ «ТУРИЗМ»
Бадер С.О., Починкова М.М.
ТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ГРОМАДЯН
Березняк О.П.
ОПТИМІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ НІМЕЦЬКОЇ МОВИ В УМОВАХ НЕОДНОРІДНИХ ЗА РІВНЕМ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТСЬКИХ ГРУП АГРАРНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
Герасимчук Ю.П., Давидович С.С., Коваленко В.О., Махновська І.Р.
СТИМУЛЮВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ЧЕРЕЗ ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ ВИКЛАДАННЯ
Драч Т.Л.
ПЕРЕДЗМАГАЛЬНА ПІДГОТОВКА ДЛЯ ВИКОНАВЦІВ У ПОВІТРЯНІЙ АКРОБАТИЦІ ТА ПІЛОННОМУ СПОРТІ
Калиновська І.М., Рогач О.О., Карпіна О.О.
ІНТЕГРАТИВНИЙ ПІДХІД ДО ВИКЛАДАННЯ УСНОГО, ПИСЬМОВОГО, МАШИННОГО ТА АВТОМАТИЗОВАНОГО ПЕРЕКЛАДУ
Ковальська К.В., Воловик Л.М., Давиденко М.М.
ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ ОСВІТНІХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ З ГЕОГРАФІЇ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ
Кучеренко Г.В., Воробйова С.В., Богатов А.О.
РОЗВИТОК ФІЗИЧНИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ПЛАВАННЯ ТА ТУРИСТИЧНО-КРАЄЗНАВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Аннєнкова І.П., Бурячківський Е.С., Петровський Ю.Ю., Усиченко К.М.
ПІДГОТОВКА ДО ПРОВЕДЕННЯ ЕТАПІВ ВИПУСКНОЇ АТЕСТАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
Бзовський Т.О.
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТА МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА
Brednyova V.P., Prokhorets I.M.
FORMATION OF KEY GRAPHIC COMPETENCIES RELATED TO INTERDISCIPLINARY TEACHING PRINCIPLES
Бреус О.Д., Деяк Ю.М., Кузьменко Д.В.
ЗАПОБІГАННЯ ПРОЯВАМ АКАДЕМІЧНОЇ НЕДОБРОЧЕСНОСТІ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ СТУДЕНТІВ ЕКОНОМІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Гаврилюк С.М.
ХАРАКТЕРИСТИКА ТА МЕТОДОЛОГІЧНА ЦІННІСТЬ ЗАГАЛЬНОНАУКОВИХ ПІДХОДІВ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Гамолін П.В.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ДО РОБОТИ В ПОЗАШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Георгієв В.М., Тхоржевський Д.В.
БОЙОВИЙ ДОСВІД ВИКЛАДАЧА ЯК ЗАПОРУКА ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ З ВІЙСЬКОВОЇ РОЗВІДКИ ТА СИЛ СПЕЦІАЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ
Данильченко О.А.
ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПРАВОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ ДЛЯ ЗДІЙСНЕННЯ ФУНКЦІЙ З ОХОРОНИ ГРОМАДСЬКОГО ПОРЯДКУ
Денисенко Н.Г., Козігора М.А., Ярощук Н.П., Аханова А.В., Василевська Л.Й.
ФОРМУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ТРАДИЦІЙНОЇ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ
Дніпровська Т.В.
ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ НА ОСНОВІ ПЕДАГОГІКИ СПІВРОБІТНИЦТВА
Дуб Н.Є.
ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В КРАЇНАХ ЄС
Жумбей М.М., Апельт Г.В.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ АДАПТАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ ТА НАВЧАЛЬНОЇ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ
Зубцова Ю.Є.
КОНЦЕПЦІЯ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ
Isayeva O.S., Shumylo M.Yu., Shlimkevych I.V.
ENHANCING MEDICAL EDUCATION THROUGH PROJECT-BASED LEARNING: A STUDENT-CENTERED APPROACH TO COMPETENCY DEVELOPMENT
Капустіна О.І.
МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАГІСТРІВ-ОЛІГОФРЕНОПЕДАГОГІВ У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
Качаненко К.В.
СУТНІСТЬ І СТРУКТУРА ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІНАНСИСТІВ
Кеменяш В.І., Горохівська Т.М.
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ПРАВОЗНАВСТВА: КЕЙС-МЕТОДИ ТА СИМУЛЯЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Козубенко І.В.
РІВЕНЬ ДІАЛОГОВОГО МОВЛЕННЯ В КОМУНІКАТИВНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПОЛІЦЕЙСЬКОГО
РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Зданевич Л.В.
ЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ З НАСЕЛЕННЯМ ПОХИЛОГО ВІКУ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ
Курило В.С., Караман О.Л., Степаненко В.І.
ТЕХНОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ГРОМАДЯН СТАРШОГО ВІКУ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОЇ АГРЕСІЇ
РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Богатирьов К.О., Романенко С.С.
СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ ТЕОРІЇ УПРАВЛІННЯ ЗАКЛАДОМ ОСВІТИ
Богатирьов К.О., Тітова Г.В.
ВІЙСЬКОВО-СПОРТИВНА ТА ВІЙСЬКОВО-МАСОВА РОБОТИ В НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
Качур Б.М., Качур М.М.
ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ КЕРІВНИКА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ЯК ВИМОГА СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
Kornienko L.M., Kornienko O.M.
THE ROLE OF MOTIVATION IN THE EDUCATIONAL PROCESS
РОЗДІЛ 6. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Ільчук Л.П., Швидків М.Л.
ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ СПІЛЬНОГО НАВЧАННЯ
Кульчицький Р.В., Мохун С.В.
ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АСТРОНОМІЇ
Сивачук О.М.
ТРАНСФОРМАЦІЯ ОЦІНЮВАННЯ В ЕПОХУ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ