Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 83 Том 2

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Березівська Л.Д., Золотаренко Т.О., Середа Х.В.
ПЕДАГОГІЧНА СПАДЩИНА УКРАЇНИ: ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ПРОЄКТІВ ДЛЯ ЗБЕРЕЖЕННЯ ІСТОРИЧНОЇ ПАМ’ЯТІ

Вейтас М.В.
СУПЕРВІЗІЯ ЯК ФОРМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДТРИМКИ: КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ ТА ПІДХОДИ ДО РОЗУМІННЯ

Висоцька О.Є., Швидун Л.Т.
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ОСВІТІ ФІЛОСОФСЬКИХ ВПРАВ ТА ФІЛОСОФСЬКОГО ДІАЛОГУ

Іванченко А.В., Попович І.І., Шотова-Ніколенко Г.В.
САМОСТІЙНА РОБОТА З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПРИРОДНИЧОГО ТА ТЕХНІЧНОГО ПРОФІЛЕЙ

Medvedovska T.P.
ENGINEERING AND PEDAGOGICAL EDUCATION IN THE CONTEXT OF CONTEMPORARY EDUCATION REFORM

Ніколаєв Д.О.
СИСТЕМА ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГАЛУЗІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Петрощук Н.Р., Матвійчук О.Є., Павленко Т.С.
ВИКОРИСТАННЯ ДЖЕРЕЛ ЕТНОПЕДАГОГІКИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНО-КУЛЬТУРНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ

Товканець Г.В., Лужанська Т.Ю., Ільтьо Г.Ф.
ГЕЙМІФІКОВАНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІННОВАЦІЯ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Шабала Ю.А.
РОЗРОБКА ТА АПРОБАЦІЯ ТРЕНІНГОВОЇ ПРОГРАМИ «ОСОБИСТИЙ БРЕНД ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ: РОЗКРИТТЯ ПОТЕНЦІАЛУ ТА ЕКСПЕРТНОСТІ»

РОЗДІЛ 2. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА

Іжко О.О.
АНАЛІЗ ПРАКТИЧНОГО ДОСВІДУ РОБОТИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ДО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ

Ласточкіна О.В., Курач Т.А.
КОРЕКЦІЯ ФОНЕТИКО-ФОНЕМАТИЧНИХ ПРОЦЕСІВ У ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ

Орленко І.М.
ER-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ІННОВАЦІЙНИЙ РЕСУРС ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ: СТРАТЕГІЧНІ ПІДХОДИ ТА ПРАКТИКИ

Сидорук І.І.
УНІВЕРСАЛЬНИЙ ДИЗАЙН В ОСВІТІ ЯК КОНЦЕПТУАЛЬНА ОСНОВА ІНКЛЮЗИВНОГО ПІДХОДУ ДО НАВЧАННЯ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Короткевич К.Є.
ПОНЯТТЯ «ФАХОВІ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВИКЛАДАЧА ХОРЕОГРАФІЧНИХ ДИСЦИПЛІН» У СУЧАСНОМУ НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ

Костючик А.Л.
МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФЕРМЕРІВ

Кошева Л.В.
КРИТЕРІЇ ЯКОСТІ ТА АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ ВИКЛАДАЧІВ ФІЗКУЛЬТУРИ

Кравець О.Є., Свириденко І.М.
ФОРМУВАННЯ ІНШОМОВНОЇ СОЦІОЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Красюк І.О., Карпова В.К., Удріс І.М.
НАОЧНІСТЬ З ОБРАЗОТВОРЧОСТІ ЯК КОНЦЕПТУАЛЬНО-КОНСТРУЮВАЛЬНИЙ ЧИННИК ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА

Крохмаль А.М.
ФОРМУВАННЯ АЛЬТЕРНАТИВНОЇ ПОЗИЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОРІЄНТАЦІЇ СТУДЕНТІВ ФІЛОЛОГІВ НА ЗАНЯТТЯХ З АУДІО-ВІЗУАЛЬНОГО ПЕРЕКЛАДУ

Круглик О.С.
ВПРОВАДЖЕННЯ ВИВЧЕННЯ OLAP-ТЕХНОЛОГІЙ В ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС: ЕФЕКТИВНІ ПІДХОДИ ДО РОЗВИТКУ АНАЛІТИЧНІХ КОМПЕТЕНЦІЙ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ

Курок Р.О., Бурчак Л.В.
ЦІЛІ Й ЗМІСТ СИСТЕМИ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Магілевський В.В.
ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ СТАНДАРТІВ ІНФОРМАЦІЙНОЇ БЕЗПЕКИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ РАДІОТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ

Makukhina S.V.
ENGLISH IN INTERNATIONAL RELATIONS: CHALLENGES AND PROSPECTS

Машкіна О.М., Шестак Н.В., Глабець С.П.
МОВНІ ПОТРЕБИ ЗДОБУВАЧІВ ТРЕТЬОГО РІВНЯ ОСВІТИ У КОНТЕКСТІ НАУКОВОЇ ПІДГОТОВКИ В УКРАЇНІ

Науменко Н.В., Бойчук Ю.Д., Козлов А.В., Дрожик Л.В.
ФОРМИ І МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯОРІЄНТОВАНОГО СВІТОГЛЯДУ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Овчаренко В.В., Клішин В.М., Махобей А.В., Белашов Ю.О., Ніконенко А.М.
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК КРЕАТИВНОСТІ ВИКЛАДАЧА ВИЩОГО ВІЙСЬКОВОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ІЗ ЯКІСТЮ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ В РЕАЛІЯХ СЬОГОДЕННЯ

Пахальчук Н.О., Береженна Л.Ю., Ярмошкіна М.В.
МЕТОДИЧНА ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕМЕНТІВ ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ В РОБОТУ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ

Самусь Т.В.
КОНЦЕПЦІЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Cігова А.Г., Копочинська Ю.В.
РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ У СТУДЕНТІВ-ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ ЧЕРЕЗ ІНТЕРАКТИВНІ ФОРМИ НАВЧАННЯ

Токовило Т.С., Спичак Т.С.
МІЖПРЕДМЕТНІ ЗВ’ЯЗКИ У ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ МОРСЬКОЇ ГАЛУЗІ: ІНТЕГРАЦІЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ОСВІТНІХ КОМПОНЕНТ У ХЕРСОНСЬКІЙ ДЕРЖАВНІЙ МОРСЬКІЙ АКАДЕМІЇ

Трофімук К.В.
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТАНОВЛЕННЯ ТА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КУЛЬТУРИ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОЇ СПРАВИ

Щекотиліна Н.Ф., Кинєва П.П.
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В НУШ

Щур В.А., Маліношевська А.С., Кривко Ю.О.
ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ АДАПТАЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО НАВЧАННЯ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Ягодзінський С.М., Сопова Д.О., Козинець А.О., Кошіль О.П.
ЗАСТОСУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПІДХОДУ ДЛЯ РОЗВИТКУ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ У СТУДЕНТІВ

РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ

Гавриленко В.В., Меняйло В.І.
НАУКОВО-ДОСЛІДНА ПРАКТИКА ЯК ІНСТРУМЕНТ АКАДЕМІЧНО-ІНДУСТРІАЛЬНОЇ СПІВПРАЦІ: ЕСТОНСЬКИЙ ДОСВІД У ПІДГОТОВЦІ ВИСОКОКВАЛІФІКОВАНИХ ФАХІВЦІВ IT-ПРОФІЛЮ

РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ

Абрамов К.В., Сокол О.В., Кулин І.М.
ЕФЕКТИВНІСТЬ НАВЧАННЯ ТЕХНІКИ ДИХАННЯ ПРИ ПЛАВАННІ КРОЛЕМ НА ГРУДЯХ У ДІТЕЙ 7–8 РОКІВ

Толочко С.В., Маценко Л.М.
ПРОЄКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЄДНОСТІ ФІЗИЧНОГО І ВІЙСЬКОВО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ

РОЗДІЛ 6. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ

Кузнецова О.В., Ніженковська І.В.
ОСОБЛИВОСТІ СТРУКТУРИ МЕТАКОГНІТИВНОЇ ОБІЗНАНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ОСВІТИ У ВОЄННИЙ ПЕРІОД

РОЗДІЛ 7. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Гриньова М.В., Орлов О.П.
ЦИФРОВІ ОСВІТНІ ПЛАТФОРМИ ЯК НАВЧАЛЬНИЙ І МЕТОДИЧНИЙ РЕСУРС ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ

Кузьменко О.Ю., Герасимович В.А.
РОЛЬ ШІ У ТРАНСФОРМАЦІЇ МЕТОДИКИ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРСПЕКТИВИ ТА РИЗИКИ

Петік Т.В., Давидов В.О., Максимов М.В.
ІНТЕГРАЦІЯ МЕТОДУ АНАЛІЗУ ІЄРАРХІЙ У ДОСЛІДЖЕННЯ ОСВІТНІХ ІТ-СИСТЕМ

Петрін Ю.І.
ОСОБЛИВОСТІ КОРИСТУВАННЯ МЕСЕНДЖЕРАМИ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ЗАКОРДОННИХ КРАЇН: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ

Шикун А.В.
ГЕЙМІФІКАЦІЯ В ОНЛАЙН-НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ