РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Починкова М.М., Курило В.С., Бадер С.О.
ПЕДАГОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ГРОМАДЯН
Розінкевич Н.В., Перевертун О.П.
ВИВЧЕННЯ СВІТОГЛЯДНО-МИСТЕЦЬКИХ НАПРЯМІВ У ЗАКЛАДІ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНИЙ АНАЛІЗ
Совінський С.Є.
ВИЗНАЧЕННЯ СУТНОСТІ ТА СТРУКТУРИ АНДРАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ
Тендітна Н.М., Лисенко Н.В.
НАВЧАЛЬНІ КОМІКСИ ПРИ ВИВЧЕННІ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ У ЗЗСО ТА ЗВО ЗА ДОПОМОГОЮ РЕСУРСУ STORYBOARD THAT: МЕТОДИКА СТВОРЕННЯ ТА СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ
Tokarieva O.V.
SUPER-PROFESSIONAL SKILLS: THE HIDDEN ASSET FOR MARINE ENGINEERS
Токовило Т.С.
СФЕРИЧНИЙ ТРИКУТНИК ТА ЙОГО ЗАСТОСУВАННЯ
Cherepanova M.O., Smyrnova M.V., Sukhatska V.Yu.
METHODOLOGICAL APPROACHES TO THE FORMATION OF PEDAGOGICAL MODEL FOR THE DEVELOPMENT OF COMMUNICATIVE COMPETENCE OF MEDICAL STUDENTS
РОЗДІЛ 2.КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Омельченко М.С., Кузнецова Т.Г., Аматьєва О.П.
ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Орленко І.М.
ОСОБЛИВОСТІ ДІАГНОСТИКИ СДУГ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗА ДОПОМОГОЮ МЕТОДИКИ CONNERS-3
Самойлова І.В., Кулешова В.В., Пушкова О.П.
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ РОБОТИ КОМАНДИ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ В УМОВАХ ВІЙНИ
Соколова Г.Б., Цвірінько Є.О.
СПЕЦИФІКА РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
Співак Л.А., Співак Я.О.
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ПСИХОСОМАТИКИ, СПАДКОВОСТІ ТА ПСИХОСОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ В ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ
РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Petrenko T.V.
CULTURAL DIVERSITY IN THE EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF THE UNIVERSITY
Плесканьов Д.В.
ІМІДЖЕВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ МАЙБУТНЬОГО СОЦІАЛЬНОГО ПРАЦІВНИКА
Rodikov V.H.
MAIN WAYS TO IMPROVE THE PROFESSIONAL TRAINING OF THE SERGEANT AND ENLISTED PERSONNEL OF THE ENGINEERING TROOPS OF THE ARMED FORCES OF UKRAINE FOR PROFESSIONAL ACTIVITY
Розлуцька Г.М.
ПРОЄКТУВАННЯ БЕЗПЕЧНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ФАХОВОЇ ПЕРЕДВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВІЙСЬКОВИХ ВИКЛИКІВ
Стефанишин К.Л., Мисик О.А.
ВИВЧЕННЯ БАЗОВОГО ТЕРМІНОЛОГІЧНОГО ЛЕКСИКОНУ НА ПОЗНАЧЕННЯ М’ЯЗОВОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗМУ ЛЮДИНИ В КОНТЕКСТІ ВИБІРКОВОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ОСНОВИ УКРАЇНСЬКОЇ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ»
Stoliarchuk L.B.
FORMATION OF PROFESSIONAL CULTURE OF FUTURE LAWYERS IN HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
Таможанська Г.В., Перець О.В., Галашко В.В., Каніщева О.П.
ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ ЗДОБУВАЧІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ І7 «ТЕРАПІЯ ТА РЕАБІЛІТАЦІЯ»
Таможанська Г.В., Селюкова Н.Ю., Перець О.В., Галашко В.В., Коц Н.С., Андрюхин Д.А.
ВИКОРИСТАННЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ У ПРОФЕСІЙНІЙ ТА ВИКЛАДАЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ФІЗИЧНИХ ТЕРАПЕВТІВ
Тернопільська В.І., Михайліченко М.В.
ЖИТТЄВІ ОРІЄНТАЦІЇ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ В УМОВАХ ПОГРАНИЧЧЯ: СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ
Тимчук А.Т.
ПЕРЕДУМОВИ ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ У ЗВО
Товканець Г.В., Новак Є.В.
ОСОБЛИВОСТІ ІНШОМОВНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ТУРИЗМУ В УКРАЇНІ: БІБЛІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ
Цись Я.В.
ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ У НАУКОВОМУ ДИСКУРСІ
Чувасов М.О.
КОНЦЕПЦІЯ ОПТИМІЗАЦІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО ДІАГНОСТИЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Яндола К.О.
ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК МЕДІАГРАМОТНОСТІ КУРСАНТІВ
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Заволока Ю.М., Івко А.В., Сідненко М.В.
ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ТРАНСФОРМАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ
РОЗДІЛ 5. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Маркотенко Т.С., Масловська І.С.
СЛОВНИКОВА РОБОТА З ДОШКІЛЬНИКАМИ: ПОТЕНЦІАЛ ЗАГАДОК У РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ
Миськова Н.М.
ПІДГОТОВКА ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДО ФОРМУВАННЯ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ УМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ АРИФМЕТИЧНІ ЗАДАЧІ
Фунтікова О.О.
ОСВІТНІ ПРОГРАМНІ КОМПЛЕКСИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ РОЗВИТКУ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ
РОЗДІЛ 6. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Абрамова О.В., Кононенко Л.В., Ткачук А.І.
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ: МЕТОДОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ
Крива М.В., Мищишин І.Я., Калагурка Х.І.
ВИКОРИСТАННЯ 3D/AR-ВІЗУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ В ІНТЕГРОВАНОМУ КУРСІ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»
Мінтій І.С., Вакалюк Т.А.
ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ НАУКОВИХ І НАУКОВО-ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ ЗАСОБАМИ НАУКОМЕТРИЧНИХ БАЗ ДАНИХ: АНАЛІЗ СУЧАСНОГО СТАНУ ДОСЛІДЖЕНЬ
Фучила О.М.
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО НАВЧАННЯ ВІЗУАЛЬНОЇ ГРАМОТНОСТІ: СВІТОВИЙ ДОСВІД
Ясинецька О.А.
НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ ПЕРЕКЛАДАЧІВ РОБОТІ З CAT-ІНСТРУМЕНТАМИ