РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Кравченко Т.М., Бопко І.З., Бедевельська М.В.
РОЗВИТОК ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ПРАВИЛЬНОЇ ВИМОВИ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА МАЙБУТНЬОГО ПРОФЕСІЙНОГО СПІЛКУВАННЯ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ
Медведєва К.А.
НАВИЧКИ ПИСЬМА ТА ЇХ РОЛЬ У ВИВЧЕННІ ЯПОНСЬКОЇ МОВИ
Нікітіна Д.О., Нікоряк Н.В.
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ВИКЛАДАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ В ЗЗСО (НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ МАЦУО БАСЬО)
Оржицький Р.Л., Мазін В.М., Остапенко Б.І.
ВПЛИВ МОДУЛЮ «БОКС» НА САМОПОВАГУ УЧЕНИЦЬ 8-ГО КЛАСУ
Pozdniakov O.V.
WAYS TO OPTIMIZE TEACHING A FOREIGN LANGUAGE FOR STUDENTS OF THE SPECIALTY “HOTEL, RESTAURANTS AND CATERING”
Рало Г.О.
ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ОПТИМАЛЬНОГО РАХУНКУ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ НА УДАРНИХ ІНСТРУМЕНТАХ
РОЗДІЛ 2. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА
Докучина Т.О., Старик С.В.
ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У РОБОТІ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Купрас В.В., Зозуля Н.В.
ЦИФРОВІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ: ПОТЕНЦІАЛ, ВИКЛИКИ ТА ПЕДАГОГІЧНІ РИЗИКИ
Кучіна К.О.
ОГЛЯД ПІДХОДІВ ДО ДІАГНОСТИКИ ДИСЛЕКСІЇ У СВІТІ ТА В УКРАЇНІ
Олефір Н.В.
РОЗВИТОК ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ: ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
Онищенко І.В.
ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ
Скрипник Т.В., Мартинчук О.В., Куценко Т.О., Будій О.С.
МОДИФІКАЦІЯ НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ УЧНІВ З АУТИЗМОМ
Соколова Г.Б., Горбатюк О.Л., Чеснокова В.О.
КОМПЛЕКСНА СИСТЕМА ЛОГОПЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З ПОРУШЕННЯМИ ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ
Соловйова Т.Г., Ільічова Я.О.
ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З РАС МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ЕМІГРАЦІЇ
Соха Н.В.
МІЖНАРОДНИЙ КОНТЕКСТ ПІДГОТОВКИ ЛОГОПЕДІВ ДО ІНКЛЮЗИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ: ПОРІВНЯЛЬНО-АНАЛІТИЧНИЙ ОГЛЯД
РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Мороз С.Е., Калашник О.В., Левченко Ю.В.
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФАХІВЦІВ HORECA ЗАСОБАМИ ДИСЦИПЛІНИ «КУЛЬТУРА ТА ЕТИКА ХАРЧУВАННЯ»
Нечіпоренко О.В.
СУТНІСТЬ БАЗОВИХ ПОНЯТЬ ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ РЕФЛЕКСІЇ МАЙБУТНІХ КЕРІВНИКІВ ХОРЕОГРАФІЧНИХ КОЛЕКТИВІВ
Олексієнко Л.А., Заволока Ю.М., Івко А.В., Сідненко М.В.
АКТУАЛЬНІСТЬ ПРОБЛЕМИ МОТИВАЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
Осядла Т.В.
МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ПЕРСЬКОЇ МОВИ У ЗВО: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ТА ПРАКТИЧНІ ВИКЛИКИ
Рефель В.І.
ВИЗНАЧЕННЯ КРИТЕРІЇВ ТА ПОКАЗНИКІВ РОЗВИТКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРИКОРДОННИКІВ
Самсонов Ю.В., Постний Р.М., Муленко О.О., Мельничук О.І., Ступачук О.О.
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ ПРОФЕСІЙНОЇ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ СТРІЛЕЦЬКОЇ ЗБРОЇ У СПЕЦИФІЧНИХ УМОВАХ ВОДНОГО СЕРЕДОВИЩА
Сафарян С.І., Жарікова Л.М.
УДОСКОНАЛЕННЯ РЕЦЕПТИВНИХ ВИДІВ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПІСЛЯДИПЛОМНОМУ НАВЧАННІ
Syvash S.V., Sushchenko L.O., Kurinna A.F.
THE IMPACT OF TEACHERS’ “BURNOUT SYNDROME” ON THEIR PROFESSIONAL GROWTH
Степанюк І.В., Бовканюк П.О., Степанюк Д.О.
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗГІДНО СУЧАСНИХ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ ОСВІТИ
Сюй Пей
СИСТЕМНИЙ ПІДХІД В ОЦІНЦІ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ КОЛЕДЖІВ
Тернопільська В.І.
РОЛЬ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
Тітова Г.В., Бобошко В.В.
ТАКТИКО-ТЕХНІЧНА ВЗАЄМОДІЯ ГРАВЦІВ У СУЧАСНОМУ БАСКЕТБОЛІ
Ткачова Н.О., Ткачов А.С., Байдала В.В., Чирва Я.О.
РОЛЬ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ ПЕДАГОГА
Хацаюк О.В., Мердов С.П., Сирмаміїх В.В., Лунгу Д.І., Миронов Ю.О.
ФОМУВАННЯ «SOFT SKILLS» У ПРОЦЕСІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ-ПРАВООХОРОНЦІВ ЗАСОБАМИ СЛУЖБОВО-ПРИКЛАДНИХ ЄДИНОБОРСТВ
Чжан Цзін
ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВИКЛАДАЧІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗВО
Шпілєва В.О., Бурдун В.В.
ЦІННІСНО-МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ У СТРУКТУРІ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СЕРЖАНТСЬКОГО СКЛАДУ СУХОПУТНИХ ВІЙСЬК ЗСУ
Шумада Р.Я.
ПРАВОВІ ТА МОТИВАЦІЙНІ ЗАСАДИ УЧАСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ УКРАЇНИ В ОСВІТНІЙ МОНІТОРИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Ян Цзівень
СТРУКТУРА ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ
РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ
Бескоровайний В.В.
ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ІННОВАЦІЙНОГО ЗАСОБУ НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ТЕХНІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ
Ганжа М.В., Сташук О.А.
ВИСТАВКА В ШКОЛІ ЯК ЧИННИК ЕСТЕТИЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Таран О.П.
ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНІ ЗАСАДИ НАРАТИВНОГО АНАЛІЗУ УКРАЇНСЬКИХ ЛІТЕРАТУРНИХ КАЗОК БОРИСА ГРІНЧЕНКА
Чжан Мен
МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ НЕВЕРБАЛЬНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА
РОЗДІЛ 5. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ
Бортун К.О.
ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПІЗНАВАЛЬНОГО ІНТЕРЕСУ МАЙБУТНІХ ПРАВООХОРОНЦІВ
Гриб’юк О.О., Фільченко О.П.
СПЕЦИФІКА ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ІНТЕРНЕТУ РЕЧЕЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ В УМОВАХ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ
Kalnytska V.B., Korneyko I.V., Petrova O.B., Krainenko O.V.
GENERATIVE AI IN L2 WRITING INSTRUCTION: A NARRATIVE LITERATURE REVIEW
Мохун С.В., Дрогобицький Ю.В., Басістий П.В.
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З МОЛЕКУЛЯРНОЇ ФІЗИКИ
Назаренко А.Г., Демченко Н.В.
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНОЇ ДОШКИ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Нищак Д.І.
ЯКІСНА ОЦІНКА РІВНІВ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ТЕХНОЛОГІЙ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ЦИФРОВИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
Сенченко О.І., Круглик В.С.
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ОСВІТИ
Степаненко О.І., Красненко О.М.
ПРАКТИЧНЕ ВИКОРИСТАННЯ МОДЕЛІ SAMR У ВИКЛАДАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СПЕЦІАЛЬНИХ ЦІЛЕЙ