Центр українсько-європейського наукового співробітництва

Випуск 87

Титул

Зміст

РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ

Гончаренко М.В., Cобченко Т.М.
ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ ПРОЄКТНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

Кравцова Н.Г.
ДОСЛІДЖЕННЯ ФЕНОМЕНА ДИТИНСТВА У НАУКОВІЙ СПАДЩИНІ ДЖОНА ДЬЮЇ

Круглик О.С.
OLAP ДЛЯ СТУДЕНТІВ: ПРОСТИМИ СЛОВАМИ ПРО КУБИ, ЗРІЗИ Й ДАШБОРДИ

Сейко Н.А., Котловий С.А., Літяга І.В.
ОРГАНІЗАЦІЯ ЗАКЛАДІВ СОЦІАЛЬНОЇ ОПІКИ В УКРАЇНІ У ХІХ – НА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ

Янченко Т.В.
УСНА ІСТОРІЯ ЯК МЕТОД ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ДИТИНСТВА

РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

Алексахіна Т.О.
МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ ТА ХМАРНІ СЕРВІСИ У ФОРМУВАННІ ІНШОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Драч Т.Л.
СТВОРЕННЯ ОБРАЗУ В ПОВІТРЯНІЙ АКРОБАТИЦІ ТА ПІЛОННОМУ СПОРТІ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЕТАП ПІД ЧАС ПІДГОТОВКИ ДО ЗМАГАНЬ ТА ВИСТУПІВ

Завіруха Л.А., Білозерова О.В., Зиско В. В.
МЕТОДИ  РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ АКТИВНОСТІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В НАВЧАЛЬНО-ВИКОНАВСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

Коваленко К.М.
РОЗВИТОК ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ТА СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ТЕХНОЛОГІЇ «DAILY 3»

Маковєй О.М.
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ У ВИКЛАДАННІ: ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК МІЖ ФОРМАТОМ НАВЧАННЯ, ОЦІНЮВАННЯМ ТА ЗВОРОТНИМ ЗВ’ЯЗКОМ

Малецька І.В., Березінська О.В.
ПЕДАГОГІЧНІ СТРАТЕГІЇ ТА УМОВИ АДАПТАЦІЇ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ПРИ ВИВЧЕНІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮ

Мізюк В.А., Дмитрієва М.В., Абросімов Є.О.
ЕФЕКТИВНІСТЬ КЕЙС-МЕТОДУ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО РЕАЛЬНИХ ПРОФЕСІЙНИХ ВИКЛИКІВ

Нестеренко Л.В.
ІННОВАЦІЙНІСТЬ ЯК ОСОБИСТІСНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ШКОЛЯРА-ПІДЛІТКА НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Орлова О.В., Пірошенко С.В.
ГРАФІЧНІ ОРГАНІЗАТОРИ ЯК МЕТОДИЧНА СТРАТЕГІЯ НАВЧАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Павлюк О.О., Просяна Д.І., Спиця О.Г.
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ ЕФЕКТИВНОСТІ ТРАДИЦІЙНИХ ТА ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДИК ПІДГОТОВКИ ДО МАТЕМАТИЧНИХ ОЛІМПІАД

Seminikhyna N.M., Lutsenko O.M., Ruban L.M., Svyrydiuk T.V.
TEACHERS AS HEALING FACILITATORS: MEDIATION FOR STUDENT WELL-BEING AND RESILIENCE

Хома О.М.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІСТОРІЇ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ІСТОРИЧНОЇ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Шуневич О.М.
ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК РОЗВИТКУ НАСКРІЗНОГО ВМІННЯ ЧИТАТИ З РОЗУМІННЯМ ТА СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ  НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В НУШ

РОЗДІЛ 3. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА

Барна Х.В., Чекан О.І., Вовчок В.М.
МЕТОДИЧНІ ОРІЄНТИРИ ПОДОЛАННЯ МОВЛЕННЄВИХ ПОРУШЕНЬ АСОБАМИ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РИТМІКИ

Долженко С.Г., Литвин І.М., Бистранівська О.С., Лоб О.В.
ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ТА КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ ІЗ ЗАЇКАННЯМ

Казачінер О.С., Бойчук Ю.Д.
КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ ДІАГНОСТИКИ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ

Кучіна К.О.
РОЗБІРЛИВІСТЬ МОВЛЕННЯ ЯК ПРОГНОСТИЧНИЙ ПОКАЗНИК РИЗИКУ ТРУДНОЩІВ ЧИТАННЯ Й ПИСЬМА В УЧНІВ 1–2 КЛАСІВ

РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

Antonyk Ye.M.
PEDAGOGICAL CONDITIONS FOR TRAINING FUTURE BACHELOR OF ECONOMICS FOR THE USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN PROFESSIONAL ACTIVITIES

Борисенко К.Ю.
НАУКОВЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВИХОВАТЕЛЯ ЗДО ДО РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ

Бубняк Ю.Р.
СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНІ ПЕРЕДУМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХОВИХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ З АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ ЗАСОБАМИ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Говорун В.В.
АНАЛІЗ НАУКОВИХ ДЖЕРЕЛ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНЖЕНЕРІЇ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Гребінчак О.І.
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХОВИХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ З АГРОІНЖЕНЕРІЇ У ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ

Добинда І.П., Проскурняк М.М.
ДИСЦИПЛІНА «КУЛЬТУРНІ ЛАНДШАФТИ» У СТРУКТУРІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ГЕОГРАФІЇ

Зубцова Ю.Є., Тягло Н.В.
МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ДІЯЛЬНІСНОГО ПІДХОДУ

Ільєнко О.Л., Шумейко Л.В., Гаврилова О.В.
НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: МЕТОДИЧНИЙ ПОТЕНЦІАЛ МЕТОДУ РЕВЕРСІЇ

Кириченко В.Г., Йовенко Л.І.
ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ ФІЛОЛОГІЇ ТА ЖУРНАЛІСТИКИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ДОЗВІЛЛЄВОЇ УКРАЇНОЗНАВЧОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДАХ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Лесіна Т.М.
ФОРМУВАННЯ «SOFT SKILLS» У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ ВИМОГ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗІЇ

Малашевська І.В., Павлюк Н.М., Комарук З.В.
ПРІОРИТЕТИ ФОРМУВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВОКАЛІСТА У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ М. Е. ДОНЕЦЬ-ТЕССЕЙР

Матвєєв Ю.А.
ДО ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ

Мисик О.А., Стефанишин К.Л.
МЕТАФОРА У МЕДИЧНІЙ ТЕРМІНОЛОГІЇ (МАТЕРІАЛИ ДО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ)

Petrenko M.V., Tuliakova K.R.
EVALUATION CRITERIA AND INDICATORS OF STUDENTS’ PROFESSIONAL IDEAL FORMATION

Плахтій В.О.
ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ З ПРОГРАМУВАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ІНЖЕНЕРІЇ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Привезенцев О.С.
РЕАЛІЗАЦІЯ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ БАКАЛАВРІВ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ (ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ) ДО ПРОЄКТУВАННЯ ІНТЕРФЕЙСІВ

Рачковський О.В., Шумейко Л.В., Орел-Халік Ю.В., Петраш А.І., Дмитерко Є.В.
ПЕРЕВАГИ ТА НЕДОЛІКИ АСИНХРОННОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ

Романишина Л.М., Зданевич Л.В.
ПЕДАГОГІЧНІ МОЖЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ САПЕРІВ (РОЗМІНУВАННЯ) ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Савченко Л.О., Ковшар О.В., Саф’ян К.Ю.
УНІВЕРСИТЕТСЬКЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ ЯК УМОВА ЯКОСТІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ: СУЧАСНІ ВИКЛИКИ ТА МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

Співак Я.О., Співак Л.А., Кузін О.В.
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ СФЕРИ

Тушко К.Ю., Коваленко В.Ю.
АНАЛІЗ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ З РОЗМІНУВАННЯ

Фенцик о.М.
ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПРАЦІВНИКІВ ОСВІТИ ДО ПРОВЕДЕННЯ НАУКОВИХ ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Чепель М.О., Данилюк І.М.
ПРОЄКТНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ КУРСАНТІВ ДИСЦИПЛІНІ «ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА РОБОТИ З ПЕРСОНАЛОМ»: СУТНІСТЬ, ХАРАКТЕРИСТИКА ТА ЕТАПИ РЕАЛІЗАЦІЇ

Черніченко М.Ю.
ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ ДО РОБОТИ З ОСОБОВИМ СКЛАДОМ

ЧЖАН Бо, Буцик І.М.
СТУПЕНЕВА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ З АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ ТА ВИРОБНИЦТВА АВТОМОБІЛІВ У КИТАЙСЬКІЙ НАРОДНІЙ РЕСПУБЛІЦІ

РОЗДІЛ 5. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Плесканьов Д.В.
ТЕХНОЛОГІЇ ІМІДЖМЕЙКІНГУ В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ

РОЗДІЛ 6. ДОШКІЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Варяниця Л.О.
РОЛЬ РЕФЛЕКСІЇ В ПРОФЕСІЙНОМУ РОЗВИТКУ ВИХОВАТЕЛЯ

Ємчик О.Г.
ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ

РОЗДІЛ 7. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ

Шевчук Л.М.
ДО ПИТАННЯ ПРО ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДИДАКТИЧНОЇ СИСТЕМИ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ РОБОТИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З НАВЧАЛЬНИМИ ТЕКСТАМ

РОЗДІЛ 8. ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ОСВІТІ

Андріяш В.В.
ВПЛИВ ОНЛАЙН-КУРСІВ І МАСОВИХ ВІДКРИТИХ ОНЛАЙН-КУРСІВ (MOOC) НА МІЖНАРОДНУ АКАДЕМІЧНУ МОБІЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ТУРИЗМУ

Бутурліна О.В., Лисоколенко Т.В., Петрова В.М.
ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ В ОСВІТІ: ЕТИЧНІ ТА ФІЛОСОФСЬКІ АСПЕКТИ В ІКТ

Заболотний К.С., Панченко О.В., Шкут А.П., Симоненко В.В., Захарова Д.Р.
ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ У НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС КАФЕДРИ ІНЖИНІРИНГУ ТА ДИЗАЙНУ В МАШИНОБУДУВАННІ НТУ «ДНІПРОВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА»

Лета В.В., Іванова В.В., Шольц Р.С.
МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ КОМПЕТЕНТНІСНОГО НАВЧАННЯ В ГЕОІНФОРМАЦІЙНІЙ ОСВІТІ

Ліпчевська І.Л.
ЧИТАННЯ ЦИФРОВИХ ТЕКСТІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: СИНЕРГІЯ КОГНІТИВНИХ І СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНИХ СТРАТЕГІЙ

Романишин Ю.Л.
ІНТЕГРАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В СИСТЕМУ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ ОСВІТИ

Шиян І.О.
ВИКОРИСТАННЯ FLUTTER У ФОРМУВАННІ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ З РОЗРОБКИ МОБІЛЬНИХ ЗАСТОСУНКІВ

Яндола К.О., Моторя А.В.
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ РЕАЛЬНОСТІ У ПСИХОЛОГІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ

Яцюк С.М., Юнчик В.Л., Книш Ю.В., Світницька І.С.
ВІРТУАЛЬНІ ЛАБОРАТОРІЇ ДЛЯ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ В УНІВЕРСИТЕТАХ