РОЗДІЛ 1. ЗАГАЛЬНА ПЕДАГОГІКА ТА ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Князян М.О., Данильченко І.Г., Соколова А.В.
ДОСЛІДНИЦЬКА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ-ГУМАНІТАРІЇВ: СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА, ФУНКЦІЇ
Колесников А.Г.
ПРАВОВА ОСВІЧЕНІСТЬ У СИСТЕМІ ВИМОГ ДО ПЕДАГОГІЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Набока О.М., Ростомова Л.М.
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ АКТУАЛІЗАЦІЇ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
Приймас Н.В., Андрусик В.П.
ВЗАЄМОДІЯ БАТЬКІВ, ЗДО І ШКОЛИ У ФОРМУВАННІ ГОТОВНОСТІ ТА АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ ДО НАВЧАННЯ У НУШ
РОЗДІЛ 2. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)
Авдєєва С.О., Мінакова І.В.
СКЛАДОВІ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ТРЕНІНГУ «ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ БАЗОВОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ»
Бадер С.О.
СОЦІАЛЬНО-ЕМОЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК УМОВА ЕФЕКТИВНОГО ФОРМУВАННЯ КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ГРОМАДЯН
Balatska L.P., Vyslobodska I.M.
BLOOM’S TAXONOMY: ADVANTAGES AND LIMITATIONS
Борисенко Н.О.
ПЕДАГОГІЧНА РЕЗИДЕНЦІЯ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНО ЗОРІЄНТОВАНОЇ РОБОТИ УНІВЕРСИТЕТУ: ІДЕЯ, СТРАТЕГІЯ, ЧИННИКИ РЕАЛІЗАЦІЇ
Бровко К.А., Дурдас А.П., Сопова Д.О.
КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ ОСОБЛИВОСТЕЙ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗВО УКРАЇНИ ТА КРАЇН ЄС
Halushchak O.V.
LINGUISTICAL DIDACTIC PRINCIPLES OF FORMING COMMUNICATIVE COMPETENCE OF FUTURE SPECIALISTS IN ECONOMIC SPECIALTIES
Hural O.I., Lomakina L.V., Dychka N.I.
THE STAGES OF ORGANISING AND IMPLEMENTING LEARNING PROJECTS
Денисенко Н.Г., Ковальчук І.Л., Чемерис І.В., Казмірчук О.А., Голя Г.М.
ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЗМУ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ СВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ МЕТОДИК
Korbut O.H., Lakiychuk O.V., Nypadymka A.S.
NUDGE THEORY IN ESL EDUCATION: ENCOURAGING SELF-DIRECTED AND MOTIVATED LEARNING IN A HIGHER ISTITUTION
Корнієнко О.М., Корнієнко Л.М.
ПЕРЕДУМОВИ КРЕАТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ
Кравченко О.Л.
ОСОБЛИВОСТІ СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ДУАЛЬНОЇ ОСВІТИ У КРАЇНАХ ЄВРОПИ
Кузьо Л.І., Кухарська Л.В., Волошина В.В.
САМОСТІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ
Lutsan N.I., Sashchenko E.S.
LINGUISTICAL DIDACTIC PRINCIPLES OF FORMING SPEECH ETIQUETTE OF FUTURE SPECIALISTS IN THE SERVICE FIELD
Maksimovich G.O., Shulga T.V.
DEVELOPING PROFESSIONAL LANGUAGE COMPETENCE IN AVIATION SPECIALISTS
Мизак П.Я., Палічук Ю.І.
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ
РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ
Алієв Е.М.
ЦИФРОВЕ ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Батринчук З.Р., Москаль Т.Д.
ОСОБЛИВОСТІ ПРОВЕДЕННЯ ЗАНЯТЬ З КУРСУ «МЕТОДИКА НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В ЗЗСО» ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ТРЕТЬОГО РОКУ НАВЧАННЯ
Бойчук Ю.Д.
ТРАНСДИСЦИПЛІНАРНІСТЬ МІЖВІДОМЧОЇ СПІВПРАЦІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ – БАЗИС ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО ЗНАЧИМИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
Hnatyk K.B., Fabian M.Y., Fodor K.J.
IMPROVING BUSINESS ENGLISH WRITING SKILLS: METHODS FOR PROFESSIONAL SUCCESS
Гребінчак О.І.
СКЛАДОВІ ДІАГНОСТУВАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ФАХОВИХ МОЛОДШИХ БАКАЛАВРІВ З АГРОІНЖЕНЕРІЇ
Григор’єва Т.Ю.
ВИКОРИСТАННЯ BBC ПОДКАСТІВ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В АУДІЮВАННІ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
Гуманкова O.C.
ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДО ФОРМУВАННЯ ОСНОВ АНГЛОМОВНОЇ ФОНЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДІТЕЙ ДОШІКІЛЬНОГО ВІКУ
Євтушенко Ю.О.
ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНА КУЛЬТУРА ЛІКАРЯ: У ПОШУКАХ ГАРМОНІЇ ЕТИКИ Й МАЙСТЕРНОСТІ
Кайтан Н.В.
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ СТУДЕНТІВ ЗВО ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
Камінська М.М.
ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ У ВИВЧЕННІ УКРАЇНСЬКОГО МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
Качаненко К.В.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФІНАНСИСТІВ У СУЧАСНИХ ОСВІТНІХ УМОВАХ
Козубенко І.В.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СУЧАСНИХ ВИМОГ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКА НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ
Коротич А.В.
ОБГРУНТУВАННЯ МОДЕЛІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ ДО ІННОВАЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Kryvoshei K.Yu.
THE ROLE OF PSYCHOEDUCATION IN ENHANCING HIGHER EDUCATION STUDENTS’ STRESS RESISTANCE
Лазаренко Т.В.
РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ УНІВЕРСИТЕТУ НА ЗАНЯТТЯХ З ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
РОЗДІЛ 4. СОЦІАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Співак Я.О., Курінна С.М., Співак Л.А., Курінний Я.В.
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СУЧАСНИХ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРАКТИК У СОЦІАЛЬНІЙ РОБОТІ
РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА УПРАВЛІННЯ ОСВІТОЮ
Бут Я.В., Федорович М.А.
EФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
Зюбін В.М.
ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА В УКРАЇНІ: СУТНІСТЬ, ПРОБЛЕМИ, НАПРЯМИ РОЗВИТКУ