Випуск 9 Том 2/2019

Титул

Зміст

 

РОЗДІЛ 1. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ (З ГАЛУЗЕЙ ЗНАНЬ)

 

Березнева І.М.
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У КУРСАНТІВ ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Бойко Г.І.
ВИВЧЕННЯ АБЕТКИ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В ІНШОМОВНІЙ АУДИТОРІЇ ЗА НАВЧАЛЬНИМ КУРСОМ «МОЇ ДРУЗІ – ЛІТЕРИ»

Бойченко А.В., Мудрик В.І.
ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНЕ ТА ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СЕКЦІЙНИХ ЗАНЯТЬ ІЗ ФУТБОЛУ УЧНІВ СЕРЕДНІХ КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ ШКІЛ

Бутковська Н.О.
РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Butkovska N.O., Lazarenko T.V.
THE DEVELOPMENT OF TRANSLATION COMPETENCES

Буцик І.М.
МЕТОДИКА КАУЗАЛЬНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ МАШИН МАЙБУТНІМИ ФАХІВЦЯМИ З АГРОІНЖЕНЕРІЇ

Дмитренко К.А., Бойченко А.В.
ФУТБОЛ ЯК ОДНА ІЗ ФОРМ ФІЗИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДІТЬМИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДІВ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Жовнич О.В.
ЗМІСТ НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО ПИСЕМНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ЖУРНАЛІСТІВ

Лазаренко Т.В.
НАВЧАННЯ АРГУМЕНТОВАНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Патієвич О.В.
ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО НАВЧАННЯ АНГЛОМОВНОГО АКАДЕМІЧНОГО ПИСЬМА СТУДЕНТІВ МАГІСТРАТУРИ: ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП

Пільова С.Г., Панасюк І.В., Халаф Ю.М.
ПІДГОТОВКА ДО ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ

 

РОЗДІЛ 2. КОРЕКЦІЙНА ПЕДАГОГІКА

 

Курєнкова А.В.
ПЕРЕВІРКА ЕФЕКТИВНОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ СЮЖЕТНО-РОЛЬОВИХ ІГОР ЯК ЗАСОБУ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНОСТІ У ДОШКІЛЬНИКІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУ

 

РОЗДІЛ 3. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ

 

Медвідь Ю.І., Бородін Б.Д., Самсоненко А.І., Мокреєв В.І.
РЕАЛІЗАЦІЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ЗАПАСУ ДО СЛУЖБОВО-БОЙОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Мельник Л.В., Калашнюк В.М.
ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНИХ ПРОФЕСІЙНИХ НАВИЧОК У МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ (НА ПРИКЛАДІ ЛУЦЬКОГО ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕДЖУ)

Мірошник С.О.
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ПЕРЕКЛАДАЧІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ІСПАНІЇ ТА УКРАЇНИ

Мосейчук Ю.Ю.
РОЗВИТОК ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧОГО СЕРЕДОВИЩА У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ

Новик І.М.
ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ОСЕРЕДОК ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ

Олійник Н.А.
ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННІ ПЕДАГОГІКИ МАЙБУТНІХ АГРОІНЖЕНЕРІВ

Омельяненко В.В.
ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ З ПРАВОЗНАВСТВА: ОСОБЛИВОСТІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНОГО НАВЧАННЯ

Ончул Н.А.
ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВИКЛАДАЧІВ-АНДРАГОГІВ

Пономаренко Н.Г.
ЕКСПЕРТНА ДІЯЛЬНІСТЬ В ГАЛУЗІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД АВСТРІЇ ТА ШВЕЙЦАРІЇ

Попова Н.О.
ПРОФЕСІЙНО-ЕТИЧНА КУЛЬТУРА ЯК УМОВА ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПОЗИЦІЇ МАЙБУТНІХ МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Потапова Н.В., Отрошко Т.Ф.
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ

Прохорова Л.А., Непша О.В., Зав’ялова Т.В.
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ В ПРОЦЕСІ ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ (ПЕДАГОГІЧНОЇ) ПРАКТИКИ

Селезень Г.В.
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ІЗ МАРКЕТИНГУ

 

РОЗДІЛ 4. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ

 

Гадирова Наргиз Гусейнага гызы
РОЛЬ МЕНТАЛИТЕТА УЧИТЕЛЯ В ОРГАНИЗАЦИИ УЧЕБНО-ВОСПИТАТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ

Пектанч Яшар
СПОСОБЫ УЛУЧШЕНИЯ КОМПЕТЕНЦИЙ УЧИТЕЛЯ (ПО ВОЗРАСТНОЙ ПЕРЕМЕННОЙ)

Самедова Жале Кадыр кызы
РОЛЬ МЕТОДОВ ПРЕПОДАВАНИЯ В ФОРМИРОВАНИИ МЕЖКУЛЬТУРНЫХ КОМПЕТЕНЦИЙ У СТУДЕНТОВ СТАРШИХ КУРСОВ ВУЗОВ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ТЕКСТОВ НА АНГЛИЙСКОМ ЯЗЫКЕ

Талыбова Дильшад Ханверди кызы
РОЛЬ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПОДДЕРЖКИ В ФОРМИРОВАНИИ ЛИЧНОСТИ УЧАЩЕГОСЯ

 

РОЗДІЛ 5. ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ

 

Гулиева Тахира Энвер гызы
ПРОБЛЕМЫ СОЦИАЛИЗАЦИИ СТУДЕНТОВ

Сафарова Нушаба Алескер кызы
О ВОСПИТАТЕЛЬНОМ ХАРАКТЕРЕ УРОКОВ РОДНОГО ЯЗЫКА

НОВИЙ ВИД НАУКОВИХ ПОСЛУГ